1403-04-27 12:23
237
0
90723
با کمک خیرین و دستگاه‌های حمایتی؛

قاری معلول گلستانی صاحبخانه می‌شود

جوان معلول جسمی - حرکتی که قاری و حافظ کل قرآن کریم در روستای بی‌بی شیروان است با کمک خیرین و دستگاه‌های حمایتی صاحبخانه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبد کاووس با اشاره به زندگی آقا مصطفی، جوان معلول جسمی-حرکتی اما قاری و حافظ کل قرآن کریم در روستای بی‌بی شیروان ابراز کرد: عملیات ساخت واحد مسکونی آقا مصطفی با محوریت خانواده ایشان و با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک‌های بلاعوض حساب صد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی آغاز شد.

صابری با تشکر از بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای بی‌بی شیروان در صدور پروانه ساختمانی این واحد مسکونی، از کمک خیرین در ساخت خانه مصطفی استقبال و ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین و اهالی روستای بی‌بی شیروان، شاهد ساخت این واحد مسکونی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

عملیات ساخت خانه مصطفی، قاری و حافظ قرآن کریم در جریان دیدار حجت‌الاسلام ولی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان، حجت‌الاسلام ترابی، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس، حاج کمال آخوند غراوی، نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، دهرویه، فرماندار گنبدکاووس و جمعی دیگر از مدیران ادارات شهرستان با این نخبه قرآنی آغاز شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.